Mobilblogg @

Hoppas verkligen att voltaren gel fungerar nu då, har sån värk i benen ! Jag vill ut ikväll & springa lite så det måste gå över tills dess!! Men igår när jag var ute så kände jag bara smärta när jag gick, men jag fick inte ont när jag sprang! Det kanske beror mkt på skorna också ! Att man får ont liksom. Det stog i bipacksedlen att det ska hjälpa mot muskel och ledvärk så som sportskador så det ska nog bli bra! Har smörjt in bägge benen med Voltaren Gel nu ! Cross your fingers!!! Xxxxx!!! Puss sålänge 😉

 

Posted on juni 7, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

