Stress My Ass!!

Idag har bara varit stressig! Kom lite sent till jobbet idag , men det gör ändå inget. Det var 2 saker jag visste jag skulle göra idag men precis när jag håller på med något så dyker det ena efter det andra upp och pappa skriver i msn att jag ska ringa hela tiden. Och så ger han mig 100 mera saker att göra, samtidigt så ringer skolan och säger att lillasyster inte kommit till skolan och frågar varför?!!!Så jag ringer henne och hon säger att hennes kompis hade sagt att man inte behövde gå! Ååååååh! Läraren sa att dom skulle på utflykt idag och att jag hade 30 min på mig att hämta henne och skjutsa henne till Centralstationen. Fort som fan gasade jag iväg med lastbilen som fortfarande har vinterdäck på!!! Plockade henne, skällde lite och sen gav jag henne pengar så hon kunde köpa nån mat till utflykten. Jag tror inte hennes kompis hade sagt så, hon pallade bara inte gå till skolan!!! Så jag släppte henne där och åkte tillbaka till jobbet, och jag mötte minst 3 polis bilar på vägen, TACKA GUD att dom inte stannade mig för däcken. pheeeuuuw!

Så nu när jag kom tillbaka bokade jag frakt för en pall och ett paket som ska iväg idag!  När Elin kommer tillbaka från lunch så ska jag sminka mig och fixa mig lite. Sen bär det av till XtraVaganza , New Yorker och Polishuset för att fixa pass! Om jag hinner!!! TTYL , pussssss <3

Posted on juni 8, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

