Långpromenad till Boländerna!

Jag gick en promenad för att hämta min cykel som jag hade parkerat i boländerna. Så skönt att äntligen va tillbaka hemma. Så nu har jag suttit lite med mobilen och pillat. Letat efter nya appar att ladda ner osv. Jag älskar att redigera foton i mobilen, eller överhuvudtaget men just nu är det roligare i mobilen. Önskar bara att det fanns en app som man kan göra ”runda hörn” på bilderna med. Jag har googlat runt lite men utan resultat.:/ Så jag får väl nöja mig sähär sålänge. Nattiii <3

Posted on juni 9, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

