Pippifågel i Lagret!

Var på polishuset och fixade passet idag 😉 såg väl någorlunda bra ut 🙂 hahaha! Så skönt att ha tillbaka bilen. Funderar starkt på att ta bilen till boländerna ikväll för att hämta cykeln. Men det ska jag inte. Det ska bli skönt med lång promenad. Nu när musiken i mobilen är fixad också. Fixade mina spellistor nu äntligen! Hela eftermiddan har det varit fåglar som flugit runt i lagret. Haha jag såg dom flera gånger och hörde dom. Men jag tänkte okej , dom kan väl vara där ett tag så får S jaga ut dom senare 😉 Så nu när jag berättade för honom att dom var där inne så sprang han till lagret och typ 7 min senare så får jag en vild på en död fågel 😦 Han dödade den, mördare!!!!!

Publicerat på juni 9, 2011, i ♀ daily notes. Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Lämna en kommentar