Lepigen X-Strong

Nu har dom äntligen kommit ! Jag och S delade upp kapslarna i 2 burkar så nu har 44 var. Asså kapslarna va ju skit stora. Typ beige brun färg! Dom var faktiskt inte så jobbiga att svälja men både jag och S satt i minst 1 min och tvekade innan vi slängde in dom i munnen och snabbt ett stort glas vatten! Hatar kapslar i och med att jag har erfarenhet av den här typen av kapslar. Sist jag köpte så var det på optimumdiet.se och dom skulle också öka förbränningen och minska hungern osv. Och det gjorde dom men jag mådde så illa av dom , att jag nästan får kväljningar när jag ska ta en kapsel nu. Hoppas verkligen inte att Epigen kommer ge mig ngt illamående. Det står att man ska ta 1 kapsel 3 ggr dagligen men jag börjar med en, så får vi se sen hur dom funkar.🙂 Återkommer om eventuella biverkningar. HOPE NOT ! 

Posted on juni 10, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

