Jobb & Jobb!

Kaos igen på jobbet, det blir så mycket att hålla reda på med allt. Plus att man ska få in all fritid också ! Hmm ikväll ska jag stanna kvar och rensa lite papper från kontoret. Och städa undan bakom CD disken. Massa skräp där. Och posten som jag ska gå igenom. Skicka kopior till pappa.. Ofullständiga ordrar med kunder som inte svarar i telefonen när man ringer dom! Butiken är lite rörig just nu, hela jag är rörig! Jag måste stanna ikväll och fixa i ordning lite så jag kan komma till jobbet imorgon och så är det bara att köra på! Just nu håller jag på att planera SPA Weekend någon gång om 4 veckor kanske det får bli, samtidigt som jag ska försöka trycka in en trip till min hemort Arvika, för det är ju Arvika Festivalen också. Hade varit kul ! Det var flera år sedan jag gick på den. Och nu den 21a åker jag till Sunny Beach med Bella. Så det känns lite som att det kommer bli lite mycket ledighet.. Hmm… Smått om ledighet när man har fullt upp med jobb! Och lagret ser just nu ut som ”hej kom och städa mig” Hahahahhaah! Asså katastrof! Ska se om jag kan få något gjort med det efter stängning då. Just nu är jag fast som en handikappad i kassan så härifrån kan jag inte få så mycket gjort!!! Handikappish i kassan!!! Kolla röran i lagret! 

Posted on juni 15, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

