Sleepin on the couch ^^

Det har blivit att sova på soffan dom senaste dagarna nu. Inte så mysigt faktiskt. Soffan är stenhård och smal, så man kan inte sträcka ut sig och lägga sig bekvämt. Men men vad ska man göra. Sängen är kastad. ;P Igår hade jag en jätte trevlig kväll med tjejerna. Vi bara satt och garvade åt allt. Satt och pratade om jätte konstiga saker, inget samtalsämne direkt heller. Myspys! Imorgon är det lördag men ändå ingen sovmorgon, för då ska vi åka till Vaksala torg tidigt! Det kommer bli super duper kul, shopping osv. Ska åka dit tidigt så jag hinner shoppa innan jag ska till jobbet. Och ikväll efter jobbet ska jag förbereda en liten väska so jag ska ha med mig till Höken :P Kläder, smink, skor, hår tillbehör. Allt ska med så man slipper stressa! Jaa juste , jag har ju käkat lepigen sen i måndags eller när det nu va jag köpte dom. Men asså shit vilken effekt dom ger. 3 kg på några dagar bara liksom. Man blir inte hungrig heller. Bara törstig som en dåre. Man bara dricker och dricker hela tiden. Så Pepsi Max har blivit mitt leve bröd!😛 Gott som satan. 3 Kapslar om dagen och du käkar typ ingenting alls! Very Nice😛

Posted on juni 17, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

