Nattflytt – CHECK!

Igår kväll hände det mycket drama. Så det slutade med att jag flyttade ut under natten. Fattar inte att vi blev klara på max 3 timmar liksom. Tacka gud att jag fick hjälp av starka män =P Hehe. Jag packade ihop och dom bar ner saker till lastbilen, riktigt teamwork! Jag blev väl klar typ vid 3 tiden. Så jaaaa jag är egentligen piss trött idag. Men men har man ett ansvar så har man ju det. Vilken tur jag hade att allt fick plats i lastbilen. Hmm, var flyttade jag in då ? I mix mix eller? Hahhaha, nee jag flyttade hem till pappas lägenhet. Ungarna har ju åkt till Arvika så den står ju tom. Så då kan ju jag bo där, hyra = 0 kr. Perfaaaa! Men shit asså vilka killar, som bara ställer upp sådär, dom hade ju tänkt att gå ut och festa, var redan klädda & allt. Men ändå kom och hjälpte mig. Såna människor ska man ta väl hand om, det finns inte så många. 🙂 Så ikväll kanske jag får bjuda dom på lite drinkar ute. Skämma bort dom totalt !! För första gången får kommer utgången att kosta mig! Men fan et är det värt. Tänk vilken skit jag hade haft om dom inte kom. Hmmm nog om det! Imorgon kommer ju Bella, ska åka och plocka upp henne i Sthlm. Och på tisdag drar vi, Sunny Beach !!!!!! 

Åååh jag är så sliten i kroppen… Efter jobbet idag ska jag till Daaaaau och få håret fixat med färg, sen prova lite kläder, se vad som passar med vilka skor tills ikväll. Senare blir det plocka upp Mojiiii från jobbet och fortsätta med hår och fixa fixa fixa innan vi fångar uppsala med storm! Som jag alltid säger innan utgång, – Watch out! 

TTYL // Kateie

Posted on juni 18, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

