Mobilblogg @

Hmm, jag kan ju blogga från mobilen istället. Haha! Jag åkte ju till stockholm för att hämta bella , skiit långa köer dit och inne i stan ! Så när jag äntligen kom fram till centralstationen och packat in oss i bilen så skulle vi hitta rätt väg ut mot E4:an igen så kom vi fram till att det var ett jävla problem!! Vi körde ju mot Nynäshamn istället, helt fel håll, men på något sätt hamnade vi på den vägen mellan allt snack !! Jag fick ringa en vän som fick vägleda oss och så stannade vi på en bensin mack och frågade om vägen. Så när vi äntligen var på rätt väg kunde vi slappna av lite! När vi kom fram till uppsala åkte vi till gränby centrum för att växla pengar och med min otur så hade x change stängt ! Typiskt ! Jag får växla dom sen på Arlanda . Nu när jag väl är hemma har jag hunnit med allt annat! Väntar bara på att klockan ska bli 4 så vi kan lämna den här hålan!! Skjutsen är fixad !! Jag tänker på hotellet, hoppas verkligen vi får balkong i rummet😉

Posted on juni 21, 2011, in ♀ the traveller. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

