Sunny Beach Bulgaria

Hellooo ! Nu har vi fixat internet och grejjer. Det fanns en liten internet ruta i lobbyn😉 Det har varit sa skont dom har dagarna, helt underbart att slappna av bara. Forsta dagen nar vi kom fram gick vi runt och kollade laget, for att lara kanna omradet. Kollade in stranden och kopte glass med Bounty smak. Helt underbar. Sen hittade vi saklart den kanda marknaden med massa kopior. Hhahahah! Finns massor dar. I alla fall, back to the beach! Assa vi brande oss pa sanden sa vi fick springa fran skugga till skugga nar vi gick dar. Det svarta havet e ju helt klart amazing! Jag angrar inte en sekund att vi akte hit! Jag har tagit massor med bilder men man kan inte koppla in usb har sa ni far val vanta med dom tills jag kommer hem. Har massor att beratta om denna resan men just nu vill jag faktiskt inte sitta vid en data skarm. Ut i solen vill jag ! Polen eller havet idag? Hmm vi far val se! Puss Pussss❤

Posted on juni 23, 2011, in ♀ the traveller. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

