Worried…

Hmm jag sitter i lobbyn nu igen och har planerat massor for hur jag ska gora nar jag kommer hem. Jag tanker mycket pa vad jag har atit och jag ser ju att jag har gatt upp i vikt nu pa resan. Visst e jag pa semester och jag borde njuta av varje minut har och ata vad jag vill och gora vad jag vill. Assa jag vill ju kunna slappna av och ta det lugnt och kaka vad jag vill men det gar inte nar man vet vad som vantar darhemma.

Massa konstiga blickar osv. Sen nar man har traffat nagon som man tycker om och som man vill behalla.. Man vet ju inte hur den personen kommer klara av allt det har med vikten osv. Jag pendlar i vikt och jag haller pa med det nu och sa e det bara.. Assa ibland onskar jag att alla bara kunde forsta, jag vill inte vara sahar men nu e jag det och jag tycker att jag maste tappa minst 10 kg nu!

Sa jag har planerat hur jag ska fa igang mina rutiner nar jag kommer hem till Sverige och jobbet. Och dig ocksa.. Om du fortfarande vill va en del av de dvs. Jag e orolig om hur jag ska kla mig nar jag flyger hem, orolig for olika reaktioner och blickar. Undrar om jag ens far pa mig ngt av de kladerna jag tog med mig hit liksom. Javla skit ! Oj fan klockan.😛 Maste nog ga upp till bella nu, hoppas hon inte deckat. Men som sagt , ive got alot on my mind right now!

Posted on juni 25, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

