Mys med Bella i Sunny Beach!

Hela den har resan har varit jatte mysig tycker jag! vi har inte gjort sa mycket mer an att slappa bara. Varje dag har varit annorlunda. Forst var jag full med energi och ville ut pa aventyr och da ville hon typ bara ta det lugnt och nu e de ombytta roller, sa det har val jamnat ut sig ganska bra. Vi gor vad vi vill och stressar ingen stans! Jag tycker det har varit en jatte bra semester! Det var langesen man kunde kanna sig sahar bekvam med nagon.
Haha, bekvam?! ^^ Ah, ni fattar! Vi har sett det mesta och gjort det mesta! Latt att jag skulle gora om den har resan nagon gang! Idag har varit en bra dag och ingen angest idag. Hahhaa, little bit to late noow biaaatch! Men planerna e klara for the arrival i Uppsala town. Pa ett satt langtar jag hem till mitt Uppsala och mitt jobb och fa ordning pa allt i mitt huvud. Hmm, men anda skulle jag vilja stanna har och njuta lite till:\ ! Strax blir det kvalls snack i hotellrummet innan vi bada deckar! Puss puss❤ hey boys, its a girl thing!

Snap! ny lat pa G ocksa → Nicole Sherzinger – Right There

Posted on juni 26, 2011, in ♀ the traveller. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

