Container efter container…

strömmar in här tycker jag.. Dom bara kommer, en efter en efter en… Asså det är fan slitsamt att tömma dom och sen fylla lastbilen med alla kartonger sen tömma den på lagret i Gimo. Jaja jag är nog bara lite extra gnällig idag. Just nu liksom. Idag kom det en 20 fotare, och imorgon kommer en 40 fotare. dvs DOUBLE SIZE ! Hmm om jag sover tidigt idag kommer jag kanske orka det. Asså sen jag kom hem till Sverige i måndags kväll så har jag sovit lite dåligt på nätterna.. Och varje kväll har jag tänkt mig att sova tidigt. Men ändå blir det inte såå..❤ Men idag, då jävlar. Hahaha! Hmmm juste jag har ju fått ett erbjudande dåååra. Men jag är lite fundersam. Jag vet inte om jag borde, eller jag kanske inte borde. Asså är det värt det? Flytt igen? Hmm… Worth to consider!😉 TTYL!

Posted on juni 30, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

