Packad och redo för utgång imorgon!

Uff, vad jag har letat och stökat till här hemma. Har provat plagg efter plagg och nu till slut har jag hittat 3 olika outfits som jag packat ner i väskan. Imorgon ska vi ut och festa! Och jag brukar alltid få beslutsångest i sista sekund när det gäller kläder så det är lika bra att plocka med lite olika. Imorgon efter jobbet drar vi till Dau och börjar fixa oss! Fan det känns som om det var evigheter sen vi var ute ^^ Äntligen!! Packade med plattången, smink och skorna får jag ta i handen. Wohooo ! Partaj på G imorgon dåraaa! Har hunnit med en hel del idag efter jobbet faktiskt! Städat, tvättat och plockat massa små grejjer. Det är lite rörigt just nu i och med att jag flyttat in i pappas lägenhet. Jag har inte allt här. Det finns liksom ingen plats just nu. Men även om det är ganska mycket saker här så har jag lyckats trycka in mig själv här🙂 Och det börjar likna ett hem faktiskt! Damn im gooooood! Så nu när allt är klart ska jag nog hoppa i duschen och sen till min underbara kudde!❤ ZzzZZzzZzZzzZ ^^ Puss och Godnatt !!

Posted on juli 1, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

