30 blandade!

1. Vem var du senast med? Pira

2. Är du singel? Varför? Ja, säg det?

3. Vad hör du just nu? Kunderna i butiken.

4. Vad har du för planer i helgen? Jobbar idag och utgång ikväll, thats it!

5. Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Blogga? har grymt om golvyta för han. har liksom inget att säga honom?!!!

6. Vilken är den senaste killen du pratade med? En kund som ville ha vaxduk.

7. Vad tycker du om tatueringar? Med rätt motiv kan allt vara snyggt!

8. Har du någonsin sagt att du aldrig mer ska älska någon? Jag har yttrat mig så mycket i mina dagar..

9. När var du senast riktigt arg? Nu i maj var det nog senast..

10. Den värsta ”konsekvens” du fått göra? Kysst den äckligaste nörden i skolan. Typ när jag var 11 år, haha!

11. Vad tror du personen du gillar gör just nu? Han sover nog nu…

12. När gjorde du senast något som du visste var fel? 29 maj.

13. Hatar du den senaste killen du ”hade något på g med”? Nej det gick aldrig så långt att vi lärde känna varandra tillräckligt för att jag skulle hata honom. Haha!

14. Har den personen som sårat dig mest, bett om ursäkt? Nej och jag förväntar mig inte det heller.

15. Vad är det största misstaget du gjort? Jag lyssnade på och såg upp till helt fel människor, men är påväg upp igen! Nobody puts baby in a corner! Har hittat den rätta vägen!

16. Är den personen du kysste sist, den personen du kommer kyssa nästa gång? Jaa det är klart! ♥

17. Har du gillat någon äldre än dig? Ja klart!

18. Har du kysst den senaste du smsa med? Japp !

19. Vad gjorde du förra helgen? Då var jag i Sunny Beach med Isabella

20. Brukar folk säga att du pratar för fort? nej men kan själv märka av det,  pga stamningar.

21. När sov du senast med någon av motsatt kön? I förrigår !

22. Tror du andra kommer döma dig från vad du har svarat? vad har dom att döma? de är bara jag?

23. Finns det någon av motsatt kön som betyder världen för dig? Inte riktigt än! Men förhoppningsvis når han väl dit med tiden. ♥

24. Är det svårt för dig att komma över någon? Det beror helt på. Hur intensivt kär och galen man är!

25. Kommer du bli sårad av någon snart? Hoppas jag INTE! så kan man ju inte gå och tänka heller!

26. Vad ser du mest fram emot just nu? Att kilona rasar😉

27. Vad är det pinsammaste du har gjort? Somnat på bussen och sen snarkat som en tok, inte nog med det så väckte buss chauffören mig innan  han skulle köra in i sitt garage.

28. Vem vill du helst träffa just nu? You Wish!

29. Finns det saker i ditt liv som förändrat dig? Allt påvärkar en .. livet har gett mig så mycket, men tagit även mer.

30. Vem älskar du mest på hela jorden? mig själv? jag är den enda med säkerhet jag aldrig skulle svika, egoistiskt men sant.. tror nog alla bär på det! – Och pappa såklart! Världens bästaste ♥♥♥

Posted on juli 2, 2011, in ♀ it's all me. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

