Nightmare =/

Skönt att det bara var en dröm liksom. Ni vet ju säkert att jag kör med shakes nu. Och jag har klarat mig i 3 dagar, dvs längre än vanligt. Och jag har haft så svårt att hålla mig kvar till bara shakes, men nu är jag på rätt bana igen och denna gången kommer jag inte faila! Och så vaknar jag med värsta ångesten. Jag drömde typ att jag hade käkat värsta frukosten. Jag minns exakt vad jag åt i drömmen; 3 msk äggröra, 2 mackor med ost och paprika, yoghurt med flingor i, och en toast OCKSÅ!? Shit det första jag tänkte när jag vaknade liksom, faaaan jag har ju klarat mig i 3 dagar… Varför åt jag? Shit vilket jävla misslyckande, nu måste jag börja om igen?!!!! Inte nog med det, jag hade till och med planerat (i drömmen ff) att jag skulle ta med mig Red Bull från Mixmix. För att hålla energin uppe så jag blir UNGEFÄR jämnställd med dom andra som dricker. Hehe. Asså Red Bull, wtf ? Men shit vilken tur att det bara var en dröm! Jag är nu vaken och är så glad för att det där inte hände i verkligheten! Nu ska jag ta och köra iväg mot jobbet. Där finns min frukost shake också.🙂  Pussss

Posted on juli 2, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

