Rikta ljuset mot mig!

Nu är det på tiden att synas lite igen, det var ju ett tag sen. Så ikväll blir det utgång och vi styr mot den kära nattklubben BirgerJarl denna gången IGEN! Även om jag har jobbet som väntar imorgon så ska jag festa loss ikväll. Va fan, 4 timmars söndags-jobb, det klarar jag lätt imorgon!

Shit vilken tur jag hade igår. Att jag hittade linsburken. (stökigt efter flytten) Tur att jag tog med mig ”the beauty box” till pappa i alla fall.. Efter lite grävande och rotande hitta jag min lilla söta linsburk. Så gulliga dom där. Köpt på fargadelinser.se btw! Finns i olika färger med olika djur! recomended.

Happ, då var det bara 1 halvtimma kvar tills stängning, dags att förbereda. Sen gasen i bött !
Haj Do!

Posted on juli 2, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

