Söndags Energi / BJ igår!

Fan va bra, jag är på topp idag. Ska få lite gjort på jobbet idag när jag ändå har fullt med kraft och energi. I och med gårdagens utgång trodde jag inte att jag skulle vara så pigg idag. Vi gick loss på BJ igår kväll. Hade en underbar kväll med Dau och Annlee.. Saknade Moisan dock❤ God damn it, dude! Men det var jätte kul! Erik Amarillo var ju där och spelade igår. Asså han har ju den här låten ”vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram”, okej men han är inte den hetaste jag sett liksom. Snarare motsatsen! Vi stog och dansade och njöt av musiken som vanligt. Och så precis när sista låten spelas, säger ”The DJ” att vi ska vänta lite. Hehehhe! Erik Amarillo haffade Dau och var helt såld på henne! Hhahahahahahaha! Så medans Dau försökte bli av med honom så blev jag och AnnLee serverade med Ramlösa! 3 stycken till och med😉 Nice Nice, efter att vi druckit av DJens ramlösa hela kvällen!

Sista halvtimmen innan vi hoppade hemmåt, den var ett helvete för mina fötter men helt underbar för mitt huvud! Jag älskar ju musiken! Så det var bara att bita ihop även om smärtan sakta mördade mig i fötterna! Efter vi passerat utgången av BJ så haltade vi bort mot bilen och alla åkte hem till sig! Jag kände mig så fruktansvärt ofräsch när jag kom hem så jag hoppade in i duschen och direkt till sängen efter! Här kommer lite bilder från igår, men det kommer nog ett senare inlägg med flera bilder som Dau tagit med sin kamera!

Posted on juli 3, 2011, in ♀ random photos. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

