3 Liter / Dag

Egentligen hatar jag att dricka vatten. Men nu när jag måste är det okej. Man känner sig så uttorkad annars. Men 3 liter, det är lite jobbigt att tvinga i sig så mycket. Så idag har jag verkligen trögat mig med kannan. Är fortfarande bata inne på 2a litern idag, borde egentligen ha börjat med den 3e nu… btw, gotta tell u! Igårkväll var jag super nära på torska. Det var på kvällen, när jag var ute på äventyr som vanligt! Vi åkte till macken och då kommer ju frågan till mig; – vill du ha nånting? Magen skreeek JA ! Men mitt huvud sa – Nej Nej Nej, dont do it! Sen kom frågan igen; – Är du säker? Hahhaah, jaaaa jag är säker jag vill inte ha nånting!! Wooohooo! Jag klarade att stå emot och det var en sån skön känsla. Det var så längesen jag klarade det. Im tellin’ ya, Im back on track guys!

Posted on juli 5, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

