Don’t Panic !

Okej okej, lugn! Få inte panik nu! Luuuugn! Va fan har dom stängt för? Faaan! Jag har bara en påse kvar och imorgon öppnar dom kl 15? Frukosten då? Hur fan ska jag fixa det då? Kan jag blanda Xtravaganzas shakes med Naturdiet? Jag har ju naturdieten som jag fick av Elin med chokladsmak? Åååååh va fan ska dom ha speciella sommartider för? Jag var så nära på att torska förut när S hämtade lunch. Och inte nog med det, han berättade att nu på måndag är det stuvade makaroner som står på matsedeln hos Byggbiten (restaurang i närheten av jobbet). Så det får mig ju verkligen att se fram emot måndag. Jag älskar stuvade makaroner och jag skulle aldrig dissa det! Men vi får se hur det blir då. Just nu vill jag bara att dom ska öppna så jag bara kan köpa 1 påse… Uff, va fan är det här för otur jag har?!

Posted on juli 6, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

