Into The Sunrise

Helluu blogget! Godmorgon alla pigga och glada. Jag ska också försöka vara pigg och glad idag.😉 Igår efter jobbet hade vi tråkigt så vi tänkte, skitsamma vi drar till Västerås. ;P Så det blidde en roadtrip till västerås på kvällen och vi kom hem imorse. Det var kul faktiskt. Lite jobbigt att alla ska vara så snälla att bjuda på mat / dryck utan att dom frågar.. För jag käkar de ju inte. Men som tur var va det ingen som märkte något. Alla trodde tydligen att Pira förbjudit mig att käka ! Hehe ;P Nee men i alla fall, när vi kom fram till Västerås så satt alla och pratade och planerade för uppesittarkväll med ”Grants” Whiskey, me no like ^^ Och så blev det också, vi satt alla och hade jätte kul med en ny import som vi skulle lära Svenska. Men det enda som fastnat hittills var nog; Haj Haj, och Haj Do! Haha! Inte nog med massa garv åt det, så blev jag underhålld av en magiker som gjorde trolleri med en kortlek. Hehe, men sen visade han mig hur man gjorde så – Watch out! Efter en stund gick jag och la mig, fick sova i ca 1 timme, sen var det dags för deras fyllekäk. Så jag blir väckt i min skönhetsömn och vi styr mot donken.

Hemvägen var inte lika rolig.. Jag var ju super trött och hade 2 alkisar i bilen^^ Nee men de jobbiga var att jag missa skylten och avfarten mot Uppsala, så helt plötsligt såg jag en skylt som det stog ”Stockholm 24” på, paniiiik! Oh no, tanka igen och igen och sen vända och dubbelt så lång väg hem.. Bläää.. Men när jag väl kom hem blev de sängen direkt! ♥ Det är kul med såna impulsiva grejer. Man lever ju bara en gång..

Här kommer en bild från soluppgången imorse, på vägen hem! Underbart, ikke sant?!

Posted on juli 6, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

