Going on Naturdiet!

Wohoo! Nu kör jag med Naturdiet istället, SWITCH! I och med att mina shakes från Xtravaganza var slut så drack jag en från Naturdiet till frukost, och den var såååå god. Mycket godare än Xtravaganzas. Undrar bara hur dom andra smakerna smakar. Jag gick över till Nelins och köpte dessa för idag då. Så sammanlagt har jag fått i mig ca 310 kcal idag om jag inte dricker en shake mot kvällen också. Ska försöka hålla mig. B vitaminen vet jag är viktig, men har bara skjutit upp att köpa den. Den är väldigt bra för håret naglarna och huden. 2 st om dagen ska jag ta i samband med måltid. Så efter jobbet eller på lunchen så ska jag åka till Willy’s och köpa lite olika shakes. Eller kanske till Ica Maxi, dom har ju större utbud, massor med olika smaker. Här på Nelins hade dom bara choklad och jordgubb. Booooring!! Vi får se hur det här kommer funka. Hoppas verkligen det kommer bli bra! +++++ att det är mycket billigare än Xtravagnza! Pussssss

Posted on juli 7, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

