TjejVital^^

Idag har jag hunnit med att köpa TjejVital, vi åkte till Gränby Centrum direkt efter jobbet. Köpte den på Life för bara 205 :- ! Inte så farligt, och mycket viktigt för mig just nu! Jag har blivit jätte tunnhårig! Återkommer senare om jag märker någon skillnad.

Inte bara det, sen åkte vi till andra sidan stan och köpte Naturdiet. Jag tänkte köpa päron smaken först, men jag läste lite om den på olika forum och alla skrev typ att den smakade skit och sen hade jag med mig en ”expert” som också sa att den tydligen inte skulle vara så god! Så vi skippade den och så köpte jag blåbär istället. Nästa gång blir det nog jordgubb eller ananas.

TTYL !

Posted on juli 7, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

