Frulle; Vitaminer och Omega3

Kör igång med vitaminer från och med idag. Egentligen hatar jag att svälja sånna dära kapslar och sånt. Men men det är ju bara bra för mig så jag får väl stå ut. Dom 2 gula kapslarna vet ni ju säkert att det är Omega3, dom 2 vita runda tabletterna är B-vitaminer och dom 2 stora gröna är TjejVital multivitaminer. Även om jag hatar tabletter och sånt så mycket så var dom ändå godare än shakern till höger med Naturdiets blåbär shake. Så äcklig smak! Jag kommer aldrig mera dricka den. Asså bara om det verkligen är kris och det inte finns något annat så kommer jag väl hålla för näsan och dricka den. Den var så hemsk. Uff !

Posted on juli 8, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

