Worky Worky

Idag har jag haft en väldigt jobbig dag, har bara suttit i kontoret hela dagen Har inte hunnit med att vara ute i butiken alls idag. Så mycket pappers arbete och samtidigt försökt ha kontakt med pappa medans han skulle flyga mellan Honkong & Kina. Samtidigt som en jobbig kund ringer och tjatar. Asså visst tjata men han pratar så jävla högt hela tiden. Alltid !  Han kan liksom inte sänka volymen till normal liksom. Så fort man pratar med honom så vill man bara bli av med honom för man blir fan döv! Och sen efter samtalet, man hör hur det fortfarande ekar i rummet av hans röst, genom luren liksom… Hahaha!  Nee nu överdrev jag lite.

Så nu när jag äntligen är klar med allt på kontoret så sitter jag i kassan. Och det är super hett här. Det är inte så länge kvar nu, det är typ 40 minuter tills vi stänger och idag tänkte jag cykla hem.  Som tur är har jag fläkt här i kassan, inte för att den hjälper så jätte mycket i hettan men ändå ..

Posted on juli 8, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

