Måndag: Stuvade Makaroner

♥Nej, jag har inte ätit det. Men jag tänker på det. Jag skulle verkligen vilja äta stuvade makaroner just nu. Förra veckan fick jag ju reda på av S att det skulle vara stuvade makaroner på Byggbiten (en restaurang nära jobbet). Och jag ÄLSKAR ju det, det är min absoluta favorit mat. Och just nu är jag väldigt sugen på det. Jag kom och tänka på det i förmiddags när jag pratade med Elin om mat osv. Mmmmm vad gott! Men nope, jag har klarat mig igenom den här helgen utan några som helst problem så nu jävlar kör jag vidare på Shakes från Naturdiet. Men damn, vad gott det hade varit med stuvade makaroner ♥♥

Posted on juli 11, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

