Matdagbok?!

Nu har jag fått en ny idé. Jag ska börja skriva ner allt jag stoppar i mig. Jag kommer inte köra helfart med shakes. Kanske vissa dagar. Men jag ska ändå skriva ner allting jag käkar och så kommer jag fylla i min vikt varje vecka på Naturdiets hemsida.. Först blev jag tipsad om att bli medlem på matdaboken.se så jag blev det och registrerade vad jag käkade igår. Men jag tycker det är mycket lättare om man har en liten bok eller ngt som man bara skriver ner allt i. Så idag hämtade jag ett litet kollegie block A5, och jag har skrivit ner vad jag käkat idag. Plus att jag hämtade en Stegräknare i AppStore idag också så jag kör med den också. Och ingen mera bil. Jag tänker inte tanka den och sitta i den och bli fetare när jag har en cykel. Så även om det regnar, jag skiter i. Jag ska cykla, damn it ! Jag kan inte lova att jag kommer dela med mig av boken eller viktprogrammet i på naturdiets hemsida.. Men ibland kommer jag nog göra det.. Kanske, hahaha!

Posted on juli 12, 2011, in ♀ matdagboken. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

