it’s all coming back.

allt kommer tillbaka som en storm. Jag trodde det hade lugnat ner sig och att det skulle försvinna. Men nu har det kommit tillbaka.. Jag vill inte att det ska vara såhär. Jag vet inte heller om det är så bra att skriva om det i bloggen. Men jag vill kunna skriva allt i bloggen. Jag vet inte hur mycket jag fått i mig idag i och med att hälften kommit upp igen, men innan det så hade jag räknat på 495 kcal. Men nu vet jag faktiskt inte. Och i dom där 495 har jag räknat med min yoggi mini, som inte är slut än. Har typ halva kvar om jag ens vill ha den sen. Just nu känns det verkligen inte lägligt att tänka på om jag ska äta eller inte. Blir bara äcklad av mig själv, av att veta att jag sitter och tänker på om jag ska eller inte liksom. Maten får mig att må dåligt. Kändes som att jag bara fick upp vätskan av allt jag ätit men att det fortfarande finns mera kvar i magen och det måste bort! Bra att jag cyklar hem. Ska ta en jävligt lång omväg idag.

Inte nog med att jag har en dålig dag med mig själv så ringde telefonen på jobbet och jag svarade, och någon i min närhet har tydligen ringt till ”ätstörningsenheten i uppsala” och sagt att jag har någon slags ätstörning! Asså om jag ville ha hjälp så hade jag väl fixat det själv. Hon som ringde frågade mig om detta var sant eller påhitt. Självklart sa jag att det var påhitt… Vad ska jag med dom till, att dom ska tala om för mig cad jag ska äta, när jag inte ens tänker äta som dom vill. Och om dom tvingar mig så kommer jag ju spy upp det så det är väl inte så lönt!  Vad jag vet så vill dom att man ska gå dit och äta med andra människor osv. Att man ska följa något matschema som är totalt överdrivet. Aldrig! Vem det än är som ringde dit, snälla låt mig vara! Om du bryr dig, kom till mig och säg det i mitt ansikte istället!!!

Posted on juli 14, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

