Promenad idag^^

Idag efter vi har stängt kl 16.00 så ska jag ta en promenad till Centralstationen för att lämna in mina gamla busskort som bara ligger i min plånbok och skräpar. Och efter jag har gjort det så ska jag ta en promenad hem också. Från jobbet till Centralstationen är det 2,9 km och från Centralstationen till ”my crib” är det 6,7 km så sammanlagt blir det 9,6 km som jag har framför mig. Åååh vad skönt. Synd att jag inte har någon jacka med mig. Eller joo jag kanske har någon tröja på kontoret. Ska springa dit sen och kolla. Det bästa hade varit om jag hade min röda jacka här, höstjackan.. Eller det är väl lillebrors egentligen men skitsamma. Hehe^^ ! Uff vad jag saknar dig lillebror. Kom hem nu ffs. Jag saknar alla just nu känns det som. Mamma, pappa, farmor, lillebror, malin, bella, ****.. =/ Vart är ni ? Som tur är har jag ju min kärlek men min familj och vänner då? Imorgon ska jag i allafall träffa Moi och förhoppningsvis Dau också. Läängtar, jag vill se deras piercingar också. Har inte sett dom på 2 veckor typ. Så det ser jag verkligen fram emot. (^_^) Pusssssss ♥

Posted on juli 16, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

