7,5 kilometer

Började dagen med en låååång promenad hemifrån mig till jobbet. Det är en bit ändå om man går. Men det var roligt och skönt. Det bästa var ju mitt sällskap och själva äventyret.❤ Så på vägen hittade vi massor med äppelträd och buskar med bär. Vi hittade till och med körsbärsträd😉 Jaa det är klart vi tog av dem. Frukost kanske?! Vi stannade typ överallt och plockade små äpplen som var jättesura. Sen hittade han plommon som också var sura men mest beska. Bläääääää! Men han fortsatte äta. Jag hittade ju körsbär och hallon, som är betydigt godare. Inte surt…

Jag ser att han plockar något grönt ”bär” eller vad man nu ska kalla det och jag har aldrig sett såna förut så jag frågar honom, vad är det där för frukt? Det kanske inte ens går att äta vet du… Jag smakade på dom och det var bara SUURT!  

Han; – Jag vet, det är Surbär.

Det är kanske inget märkvärdigt för er, men det är i alla fall något jag alltid kommer minnas ♥

Posted on juli 18, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

