Fyller på med varor.

Idag har jag en påfyllar dag. Haha, ska försöka hålla mig ute i butiken så mycket som möjligt idag. Skrivbordet på kontoret är ändå ganska tomt just nu så jag vill hinna med att få lite gjort på mina hyllor! Idag ska jag nog vara på present och husgeråd för det mesta. Har fyllt på med muggar och massa andra köksgrejor. Det är snyggare när det är fullt på hyllorna. Jag hatar när det finns tomrum på hyllorna. Men men det är inte alltid man kan fixa det heller. Har fyllt vagnen proppfull 3 gånger nu och plockat upp allt på hyllorna men det är fortfarande tomma hyllor att fylla så det är mitt mission att fullgöra innan dagens slut. Nu när jag har plockat lite och vet ungefär vad som finns på lagret så har jag fått lite idéer. Men det finns så mycket att göra här och det är super trångt på lagret just nu, precis så man kommer förbi med en vagn för att komma till bakgården..  Ska se om bi ska åka med lite grejer till lagret i Gimo snart. Jalla nu kommer Elin och jag ska fortsätta jobba och bränna fett😉

Posted on juli 19, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

