Daddy, i miss you ♥

Pratade med pappa idag och han har bokat biljett för att äntligen komma hem till Sverige. Och det blir den 4e augusti. Fan vad jag längtar tills han kommer hem. Han har nu varit borta pga jobb i Kina i 2 månader, det räcker nu. Han vill flytta dit osv. Han skulle ta med sig presenter till mig sa han. Hoppas det blir massa roligt. Dom andra senaste gångerna han har kommit hem så har jag inte fått nånting typ😛 hahaha, jag låter som en bortskämd liten unge.. Men men jag är pappas flicka, så är det bara. Det är klart han ska skämma bort mig lite när jag är den enda dottern han har. Am I right or am I right?! Hahaha! Förra gången när han kom hem så hade han tagit med sig löshår och det var inte ens i samma färg som mitt hår. Men men det var ju gulligt av han ändå, hehe han vet alltså inte vilken hårfärg hans dotter har.. Schnygghue! Så den här gången har jag sagt att jag vill ha massor med glaspärlor och såna pysselsaker och bantnings tabletterna😉 Fan vad jag saknar den där jewla gubben asså. Shit, vi kommer vilja hugga varandra hela dagarna men jag älskar honom ändå. Daddy daddy in my heart! Kom hem nu !

Posted on juli 20, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

