En liten varelse…

…har kommit till världen. En pytte liten bebis. En liten flicka. Jag vill, men jag vill inte. Jag tänker på det mycket just nu. Jag hoppas allt kommer bli bra. Jag bryr mig mycket om det här egentligen. Jag vill ju självklart ha med barnet att göra men ändå vill jag bara avvakta och se.. Någon som jag kände förut, har nu fått barn och ja det är klart jag tänker på det nu. Sviken det har jag blivit som aldrig förr men ändå bryr jag mig. Damn… okej, allt jag kan säga är att jag håller tummarna och jag hoppas verkligen verkligen från hela mitt hjärta att det kommer bli bra nu. Grattis till bebben❤


Bilden är tagen från google.

Posted on juli 20, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

