1 dålig dag

mitt huvud exploderar snart av mina nya planer varje dag. just nu planerar jag att börja med shakes igen och detta sker imorgon. jaa jag har ätit idag, ångest till max. Imorgon ska jag bränna allt och jag ska köra shakes tills mitt 25 pack är slut i alla fall. dvs 5 dagar. Och jag kan komplettera med 1 ägg eller nåt. Men jag ska köra med shakes nu. Hatar att vara torsk. det räcker nu. tjejerna har åkt till Thailand nu och kommer tillbaka om 9 dagar, och tills då, ska jag i alla fall ha tappat 3 kilo. Garantee you! Varje dag kommer jag på nya idéer om hur jag ska göra. Jag vet ju att shakes funkar så, varför inte bara köra på det. dumma dumma dumma mig! Kom igen nu, va fan!? Som jag sagt tidigare och jag säger det igen; det är av maten jag mår dåligt. Inte av shakes. detta är min peppning varje gång. kolla själva, nu mår jag dåligt för jag har ätit, men när jag går på shakes då är allt okej🙂 !!! Damn you frestelse, försvinn!

Posted on juli 21, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

