Lillebror, lille kinesen ♥

Åh, vad jag längtar tills han kommer hem. Jag vill ut på äventyr med honom. Det var så längesen jag och han hittade på saker tillsammans. Förr gjorde vi allt tillsammans. Asså han kom till jobbet hela tiden och vi hittade på massa bus efter jobbet osv. Jag minns när han var yngre, kanske 12-13 år och jag tog med honom ut med mina vänner i Arvika. Han följde med överallt. Och nu med åren så har jag bara jobbat hela tiden och han är ju i skolan. Plus att vi bott ganska långt ifrån varandra hela tiden. Men nu jävlar ska det bli ändring på det. Jag ringde honom idag och vi pratade en liten stund. Han ska komma hem innan den 28e har han lovat mig, wohoo ! Uff vad jag längtar !

Posted on juli 21, 2011, in ♀ random photos. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

