Hideout

Det finns ingen chans för mig att gömma mig numera. Jag måste vara på jobbet. Jag måste vistas balnd folk. Jag måste vara utanför hemmet hela dagarna. Även om jag inte vill. Jag måste tillåta människor att se mig såhär. Vilken skam. Just nu kan jag inte förstå hur jag kan utsätta mig själv för det här. Jag vill ju inte, varför gör jag det då? Jo för jag måste vara på jobbet. Enda anledningen, ganska jobbig… Jag vill bara hem och inte gå ut på någon vecka. Det hade bara varit perfekt om jag bara kunde sticka härifrån och skita i allt. Slippa tänka på allt som har med mitt utseende att göra. Pappa kom hem nu, så jag kan vara hemma och bara vara hemma. Skönt! Jag ska vara helt ärlig. Jag vet att det här kommer låta sjukt hemskt och att jag kommer framstå som en äcklig, elak människa. Men det är ju vekligheten vi pratar om. – Hur kan man vara tjock och sen mata sina barn med samma mat och se hur tjocka dom också blir? Att utsätta barnen för fetma? Jag tycker det är så fel. Jag som jobbar i butik, ser såna familjer flera gånger dagligen och jag blir så ledsen. Hur kan man låta det hända. Hur?! Okej om dom inte blir tjocka även fast dom äter samma mat som föräldrarna. Men om man ser att barnet blir tjock av maten så kanske man borde ”reconsider it” eller? Inte bara kommer ungen bli mobbad i skolan/dagis, det är ju för fan livsfarligt både psykiskt och fysiskt. Asså bara för att man som förälder inte orkar laga mat som är bra, så handlar dom hem snabbmat och färdigfryst mat?!

Så nu måste jag gå och sätta mig i kassan och lida lite till.. =/

Posted on juli 22, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

