Nattblogg

Nu är jag ensam hemma, lite annorlunda.. Jag sitter och tänker och planerar för imorgon. Jag har ju bestämt mig för att klara det här nu. Jag ska ner, så är det bara. Jag har ju klarat det 2 gånger förut. Och jag vet att jag klarar det. Om jag bara vill så kan jag göra allt. + att jag måste ha jävligt mycket självdiciplin. Jag hade en lång konversation om detta med Annlee idag när vi var ute och joggade lite. Asså min vardag är handlar ju bara om sånt här. Mat och kalorier och förbränning och allt som har med bantning att göra. Jag tror nu att jag borde hålla fast vid 1 sak och inte byta hela tiden, så fort jag kommer på en ny idé. Det är nog viktigast att hålla fast till samma sak hela tiden. Om jag ska äta mat är det ju bäst om man lagar maten själv har jag fått veta. Men då blir det ju jobbigare att räkna ihop antal kalorier man fått i sig. Det är ju mycket lättare med yoghurt och sånt som allt står i. Typ kräm och nyponsoppa. Hmm. Jag vill verkligen minnas vad det var som motiverade mig som mest dom andra 2 gångerna jag klarat av detta? Första gången minns jag var det var. Ingen trodde att jag skulle klara av det, att köra helfart på shakes, dvs endast vlcd shakes och vatten. Verkligen ingen trodde att jag skulle klara det. Alla sa att jag hade lagt ut pengar på det helt i onödan. Men oj, vad hände?! Jo jag bestämde mig för att bevisa att alla hade fel och jag klarade det. Nu känns det som att alla vet att jag failar hela tiden. Och det är ingen som bryr sig längre för det är inte intressant längre. Dom vet att jag pendlar hela tiden osv.. Jag vill så gärna bara kunna vara som vanligt folk, inte såhär. Jag vill kunna sitta på en stol utan att tro att alla kollar på mina lår. Jag vill bara känna känslan av frihet från allt fett på kroppen. Tänk om man bara hade lite lite lite. Då hade det inte varit några problem. Då kan man sitta, ligga, ta på dig din pojkväns kläder och se hur stora dom är för dig. Vakna på morgonen och må jätte bra, inte känna dig tung. Klä dig i vad du vill utan att behöva tänka på att dölja din kropp… Shit nu börjar jag bli trött i ögonen. Natti mina läsare❤ Sov gott !

Posted on juli 22, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

