♥ Saknar mina älsklingar ♥

Oj oj oj vad jag saknar er mina älsklings ungar. Jag vlir tokig snart. Jag vill bara åka till er. Dom här underbara pojkarna är min bästa väns barn. Dom bor i Norge nu någonstans. Jag har känt dom sedan 2 år tillbaka och vi hade en så nära relation, vi har väl fortfarande det men då var det mer som en vanlig vardag tillsammans med pojkarna och Malin. Saknaden är enorm. Jag minns en natt när vi alla låg och sov, jag vaknade mitt i natten av att jino var vaken. Han hade väl haft en mardröm om jag minns rätt. Och malin hade hållit igång hela tiden på jobb och handlat och städat osv. Så hon var heeeelt deckad. Så jag tittade på honom, och viskade till honom; kom hit och sov med mig. Han hoppade ner från sängen och la sig bredvid mig på madrassen. Det var första gången han vågade det och med tiden kom vi bara närmre och närmre. Ååååhh mina älsklingar, lilla melvin , min apa!!! Vänta, jag kommer snart och hälsar på er ♥

Posted on juli 23, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

