En riktig våg?

Jag vet inte om jag kan lite på vågen här på jobbet, eller den som jag har hemma. Jag vägde mig idag och vågen visar 60.4 med kläder. Men jag känner inte att det stämmer. Ska väga mig igen om några dagar så får vi se. Idag är jag inne på dag 2 med vlcd shakes. Det kändes bra att vakna imorse. Eller någorlunda bra i alla fall. Jag ska nog gå till Clas Ohlson och köpa en riktig våg, som visar exakt. Om det stämmer som det står på vågen är det ju okej, men jag har en bit kvar att gå! Fyllde i min vikt i Naturdiets viktprogram idag också. I’m going down!!!! (enligt den här vågen) men jag får väl vara glad tills jag köper en riktig våg helt enkelt. Nu har jag precis hällt i mig min frukost shake med chokladsmak, ska ta sats nu och börja jobba lite. Det behövs, och samtidigt bränner jag ju. Inget fel på det😉 Pussss❤

Posted on juli 23, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

