4 hus = 1 hotel

Nu har vi suttit och spelat det här spelet varje kväll i minst en vecka. Varje kväll efter jobbet har vi suttit hemma hos mig och anklagat varandra för fusk och gjort affärer med varandra med alla fastigheter i Monopol. Jag förlorar typ hela tiden och så fort jag höll på att vinna så började som säga att jag fuskade. Jävligt kul när alla sitter och pratar kurdiska och ljuger och fuskar mot mig. Under hela spelet har dom inte sagt något men när någon annan är pank då är det Jag som fuskar. Haha, hur som helst har vi haft jätte trevlig varje kväll som vi har suttit här. Vi tog med spelet ut en kväll till och med. Så beroende har vi alla blivit. Och det värsta är när Pira köper Hotel på Norrmalmstorg och Centrum. Han har alltid den turen att hamna på dom, den jäveln! Haha

Posted on juli 25, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

