Allmänt dålig dag!

Idag är en sån där dag då man verkligen inte känner för att göra nånting. Man vill bara hem och sova. Så dagen försvinner snabbare. Jag vet inte varför.. Vi skulle ju åka till Helsingborgsfestivalen men det blir inte av nu, synd för det hade varit skit kul. Det blir modellfotografering på The Studio istället på lördag med bebo. Det kommer bli kul. Egentligen skulle jag beställa hem löshår idag men det får bli imorgon på Rapunzel. Jag hoppas hoppas verkligen jag hinner sätta i det innan lördag. Sen så har jag ju planerat att pierca mig också. Igår när jag åkte till Darkwell på lunchen så hade dom stängt. Såå typiskt. Ska betala massa räkningar imorgon också. Det kanske är därför man blir lite deppig, för man vet att mycket pengar försvinner ganska fort 😉 Haha. Juste , jag måste ju shoppa något fint tills på lördag också för man ska ha med sig 3 ombyten. Undrar vad jag ska köpa? En bh är jag hundra på att jag måste köpa i alla fall. Hmm vi får väl se hur allt löser sig. Jag kanske har fått napp på en lägenhet btw, vi ska kolla på den i helgen också om vi har tur. Kom igen nu, jag vill sluta med all planering och bara få saker och ting gjorda! Hmm, kanske här på jobbet också? 😛 Hahaha! Pusssssss ♥

Posted on juli 26, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

