Jag har klarat mig.

Jag vet inte sedan vilken dag det var men det måste vara 4-5 dagar nu som jag har klarat mig på shakes. Just nu kör jag på Naturdiets shakes, inte XtraVaganzas. Men det tråkiga är att det bara är chokladsmaken som är god. Men men det funkar. Jag äter några teskedar med lågkalori äppelmos också varje dag, plus att jag blandar 2 liter vatten med Fun light istället för att bara dricka det rent. Det är ju mycket godare så. Och det innehåller ju typ ingenting. Det är så skönt att vakna på morgonen och känna att man blivit lättare, att man är tom i magen och att man kan ta på sig lite finare kläder. Kläderna som passar min stil egentligen liksom. Förut när jag vägde som mest handlade allt bara om att gömma min kropp under kläderna men det jag inte tänkte på då var ju att dom stora kläderna fick mig att se större ut också. Men nu går jag bara ner kilo efter kilo och idag när jag vägde mig visade vågen 59,2 kg ! Så det är ju hur bra som helst. Har slitit idag och ska cykla hem sen. Idag är en bra dag, jag mår bra idag ! Jag önskar jag kunde må såhär varje dag. Men nu vet jag att viktnedgången kommer bli lite trögare eftersom det inte finns så mycket att bränna.. Jag tycker det finns enormt mycket kvar att bränna och jag ska bränna bort det. Den här gången ska jag inte faila bara för att jag nått 58 kg. Jag ska fortsätta hela vägen ner till mitt hemliga mål. ♥

Posted on juli 26, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

