Leverans från SPAR !

Idag kom det 6 pallar från Spar och dom är äntligen klara. Jag fick hjälp av dom bästa😉 Hade säkert inte varit färdig med dom idag om inte jag fått hjälp. S åkte till Bålsta för att hämta mera varor som kommit med en container från Kina så det är bara jag och Elin kavr här idag. Kartongpressen är full och jag kan inte tömma den, det är bara S som kan det. Så där kan jag inte göra mera. Det är några små kartonger kvar med sopsäckar och nånting mer på plast sidan kvar som ska upp på hyllorna. Har tagit i lite extra idag när jag jobbat så jag brännt mer. Super bra😉 Vi har inte fått varor från Spar på minst en månad, och det har varit jätte tomt på hyllorna. Så nu när vi fyllt på allting ser det lite bättre ut. Jag har så många idéer för den här butiken men att åstadkomma dom är lite svårare. När jag har allt i mitt huvud och förklara det och sen ska jag göra det själv.. Hmm njaa det kan nog blir lite väl jobbigt. Och jag vet inte om det kommer löna sig i längden. Peace ^^

Posted on juli 26, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

