Ni skulle ha sett…

vilken fin regnbåge som dök upp på himlen när jag var på väg hem igår. Så färgstark och med lila i den också. Det var jätte fint att se. När jag satte mig på cyklen och skulle cykla hem, regnade det inte. Men sen började det regna typ var lite då och då😛 Sen såg jag den här.. Och man tycker den är så nära. Men om man följer den kommer du nog runt hela jordklotet😉

Godmorgon btw. Nu sitter jag i kontoret på jobbet. Har precis betalat några räkningar, har bara 2 kvar. Sen är det klart! Lika snabbt som lönen kom in, ska den bort igen. I och med att Telenor räkningen blev så stor denna månaden och att jag ska sätta i löshår också, så lät jag bli ganska fattig denna månaden. Men det är okej. Jag brukar klara mig igenom såna här situationer. Juste ja, jag får inte glömma bort att hämta ut paketet från Panduro idag. ♦

Posted on juli 27, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

