Rapunzel of Sweden

Igår kväll tog jag en sväng förbi RB innan jag skulle hem. Hon satt ute med ungarna på gården, dom hade grillat. Vi satt där ute en stund och prata om allt möjligt. Det var ju jätte fint väder ute går. Så synd att jag jobbar bort dagarna, jag hinner nästan inte njuta av vädret alls. Men i alla fall, vi satt där ute i kanske 1 timma eller något sånt, sen packade vi ihop alla saker och gick upp hem till henne. Hon har det verkligen jätte fint hemma. Vi skulle beställa hår från Rapunzel, och förhoppningsvis får jag det imorgon. Hon ska sätta i håret på mig sen. Jag beställde ”

NAIL HAIR EXTENSIONS” 60 cm. Så det kommer bli superlångt. Wohoo! Hoppas bara vi hinner sätta i dom innan fotograferingen på lördag, om vi ens ska dit. Hehe. Kommer lägga upp före/efter bilder sen också. Hihihiih. pusssss

Posted on juli 28, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

