Budskap – Ta’re luugnt…

Skönt budskap. Japp jag tar det lugnt i kassan. Jag ska ta’re super lugnt nu, för vi stänger om 15 minuter. Den här dagen har gått riktigt snabbt ändå. Hmm det kanske är ödet och jag kanske förtjänar det. Who knows? Innan vi stänger ska jag snabbt göra rent mina naglar. Är trött på den här fula kombinationen med Gul / Blå färg på mina naglar. Efter stängning ska jag nog stanna en stund och göra allt pappers arbete, sen vidare mot stan för att mysa med bebo. ♥

Posted on augusti 1, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

