Simple Design

happ då var det dags för en ny design igen. Jag har fixat och trixat lite nu men är ännu ej nöjd. Ska fortsätta lite senare när jag har tid. Det är lite småfel som jag måste fixa. Men simpel ska den förbli. Det är ett måste. Jag kollade runt lite på andras bloggar och jag märkte en sak. Alla ser likadana ut, jag vill inte att min blogg ska se ut som alla andras. Samtidigt som jag vill ha en så simpel design som möjligt så vill jag på något sätt att den ska sticka ut. Tan att använda överdrivet med färger och sånt. Men snart tror jag att jag är nöjd (for the moment) Haha! Just nu har jag kassan och Louise är på lunch. Det låg en öppnad chips påse på andra kassan så jag frågade S om det var hans men då hade han öppnat den för att smaka om dom var goda bara. I och med att dom hade gått ut i datum så vile han smaka om de var äckligt. Och JA det var dom, de smakade typ gummi / plast typ. Eeewww! Fräscht ♣

Posted on augusti 2, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

