Svårt att förstå!

Jag har väldigt svårt att förstå vissa människor. Eller det är faktiskt ganska många. Oj oj nu hoppar alla mina”hemliga” fördomar ur mig. Japp alla har vi fördomar mot andra människor även om vi vill eller inte. Jag ska dela med mig av en av dom. Hata mig om ni vill – upp till er.

Jag jobbar ju i butik och jag ser massor med olika människor var dag. Och minst 10 gånger om dagen ser jag en mamma med sin son / dotter som i alla fall är mellan 16- 25 år gammal. Och man ser ju verkligen att dom tillhör varandra. Dom är ju lika stora. Jag sitter i kassan och mamman köper praktiska saker som en klocka och småplock. Men dottern som är på väg att bli större än sin mamma, hon köper godis och bara godis. Inte nog med det, hon köper det värsta godiset som finns. Och inte 1, hon köper 2 till och med. Såna kolastänger från Ryfors konfektyr. Dom är såååå feta och söta, man känner mjölet igenom hela kolastången. Asså att man inte känner av gränsen för övervikt. Eller skiter man bara i det? Jag har så svårt att förstå.

Som sagt får ni tycka vad ni vill. Glöm nu inte bort att detta faktiskt är min blogg och jag måste få skriva vad jag tycker och tänker på. TTYL.

Posted on augusti 2, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

