A walk with myself.

Just nu sitter jag på jobbet som vanligt. Jag kom hit för ca 15 minuter sedan. Det var jätte skönt med en promenad till jobbet. Jag gick inte hela vägen hemifrån men jag gick från Moskén typ. Jätte skönt väder. Inte för kallt och inte för varmt för att gå i linne bara. Härligt! När man går ut på en promenad själv, så tänker man ganska mycket. Lite irriterande.

Vaknade kl 4.00 inatt. Pira hade satt larm för att hämta sin släkting på arlanda. Men sen när han väl åkt iväg visar det sig att flyget är 3 timmar försenat så han vände lika snabbt. När han kom tillbaka fick jag återgå till min skönhets sömn. Vaknade därefter kl 8.00, snabbt in i duschen, på med kläder – and we´re out tha door!

Posted on augusti 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

