Imorn kommer Papi ♥

Imorgon vid 17 tiden landar pappa här på Arlanda efter 12 timmars flyg från Kina. Oj vad jag har saknat honom. Skönt att han kommer hem till Sverige igen, det var ca 2 månader sedan han var hemma. Tror till och med att det är mer än 2 månader. Nu kommer han hem, äntligen! Men han kommer ju inte vara så mycket i Uppsala. Han kommer nog för det mesta åka runt till kunder som är utspridda över hela fucking Sverige. Vilket betyder att jag ändå inte kommer se så mycket av honom. Samtidigt som jag är glad att pappa kommer hem så känns det lite jobbigt. Jag vet inte hur jag ska förklara. Vi hade ett tjafs idag, kanske därför. IDK!

Anyways, ikväll blir det storstädning och vädring hemma. Kanske lite Taxi plugg också om vi hinner. Juste jag har nog glömt berätta – jag ska ge Taxi körkort ett försök. Det är inget som jag ska plugga intensivt just nu. Men vi får väl se om det kan vara något för mig🙂 Alltid bra att ha !

Posted on augusti 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

